Matlamat penubuhan laman blog ini adalah sebagai medan perkongsian dan perbincangan mengenai isu-isu semasa serta pusat saluran maklumat terkini berkenaan perkembangan pergerakan Pemuda IKS. Setiap ulasan yang dibuat mengenai apa jua topik hendaklah dilaksanakan secara matang dan profesional. Pemuda IKS akan menapis sebarang ulasan yang tidak bernas dan tidak membina untuk menjaga nama baik laman blog ini. Terima kasih di atas kerjasama semua pengunjung.

Peti Suara


10 Februari 2009

Bantahan Terhadap Karpal Singh

Satu demonstrasi menyuarakan bantahan terhadap kebiadaban Pengerusi Kebangsaan DAP, Karpal Singh oleh Pergerakan Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan dan Selangor. Ini berikutan tindakan Karpal Singh yang mahu menyaman DYMM Sultan Selangor. Tindakan beliau dianggap satu tindakan biadap dan derhaka. Butiran perhimpunan ini adalah seperti berikut:
Tarikh: 10 Februari 2009 (Selasa)
Masa: 9.30 pagi
Tempat: Menara Maybank
Perhimpunan yang diadakan di Menara Maybank ini akan berarak ke Pejabat Karpal Singh yang terletak di Jalan Pudu. Pemuda yang hadir akan lengkap berpakaian kemeja putih berserta songkok.
"Sedia Gempur! Daulat Tuanku!
Tangkap! Tangkap! Tangkap Karpal!
Hancur! Hancur! Hancur Anwar!
Laknat! Laknat! Laknat PR!"

6 ulasan:

  1. Assalammualaikum.

    Insya-Allah, esok saya dan sahabat-sahabat Pemuda Lembah Pantai akan bersama-sama dalam demonstrasi ini.

    Nie pun baru balik dari Perak.

    BalasPadam
  2. Bro, beberapa foto sekitar perhimpunan pagi ini. Lawati www.mindabudiman.blogspot.com

    BalasPadam
  3. alhamdulilah semuanya berjalan lancar pada pagi tadi utk perhimpunan menghantar memorumdum..utk si kapal karam tu...daulat tuanku3 hidup melayu3
    hidup umno3 hidup bn3.

    BalasPadam
  4. jangan biada terhadap raja melayu dgr la bangsa2 kami melayu akn berjuang sehingga ketitisan darah.saya berada disane serta melihat sendiri kekuatan org melayu yg terdiri dari kalangan org muda.begitu semangat juang dan melalui sedikit blog bangunn adenya kaum india melihat sendiri seramai byknya kaum melayu dtg..mreka akn fikir 2 ..3 kali juga lah jika ingin main.terima kasih pada yg mengajur iaitu pemda selangor dan wilayah

    BalasPadam
  5. Korang rase ade efek ker wat perhimpunan, perarakan dan penyerahan memorandum macam nih? Si Karpal tu mesti wat dek jer. Tapi syabas diucapkan di atas usaha Pemuda zaman kini!

    BalasPadam
  6. Moga karpal akan dikenakan tindakan yang sewajar dengan keceluparan mulutnya itu.....

    BalasPadam