Matlamat penubuhan laman blog ini adalah sebagai medan perkongsian dan perbincangan mengenai isu-isu semasa serta pusat saluran maklumat terkini berkenaan perkembangan pergerakan Pemuda IKS. Setiap ulasan yang dibuat mengenai apa jua topik hendaklah dilaksanakan secara matang dan profesional. Pemuda IKS akan menapis sebarang ulasan yang tidak bernas dan tidak membina untuk menjaga nama baik laman blog ini. Terima kasih di atas kerjasama semua pengunjung.

Peti Suara


30 Disember 2008

Bumi Palestin Bumi Kita

Kita hanya mampu berbicara. Tiada tindakan yang akan diambil terhadap kekejaman Zionis. Kita hanya mampu melihat. Zionis akan tetap terus menyembelih Islam di bumi Palestin.
BBQ bendera Israel.
Sah ini bukan penyokong Man U.
Shuffle atas muka Bush.
Remaja perempuan cantik rupawan yang tiada masa untuk ujibakat Akademi Fantasia.Remaja ini berlari untuk menyelamatkan diri, bukan untuk memecahkan rekod Usain Bolt.
Inilah peninggalan Gaza City Islamic University.
Melastik burung? Bukan. Melastik kereta kebal.
Pantai? Gunung? Ini adalah background yang paling meletup.
Berikut bukan konsert Rock the World mahupun Jom Heboh!. Ia juga bukan perhimpunan BERSIH mahupun JERIT.
Jordan
Pakistan
Sudan
Lubnan
Mesir
Malaysia
Gambar-gambar diambil dari AP, mStar dan Reuters.

4 ulasan:

  1. Salam IKS,

    Mereka tetap dibenci di setiap pelusuk dunia. Di Eropah Timur pada suatu ketika, mereka dipaksa memakai seragam hanya bertujuan untuk dimalukan.

    Namum sikap sombong dan tamak mereka menyebabkan mereka boleh menguasai dunia. Oleh itu agenda Zionis adalah agenda dunia. Siapa yang berani menentang buruk padahnya. Apa yang kita mampu hanyalah berdoa.

    Wassalam.

    BalasPadam
  2. Orang islam mesti bersatu. Sebab itu, jangan seronok walau siapa pun presiden Amerika.

    BalasPadam
  3. Do you think anyone could end this war? Who? When? Is there a solution to this? By supporting them in our prayers InsyaAllah..

    BalasPadam
  4. Bersama kita mendoakan kesejahteraan rakyat Palestin dan kehancuran Zionis. Berharap Obama akan mengubah pendirian AS seperti tagline kempennya.

    BalasPadam