Matlamat penubuhan laman blog ini adalah sebagai medan perkongsian dan perbincangan mengenai isu-isu semasa serta pusat saluran maklumat terkini berkenaan perkembangan pergerakan Pemuda IKS. Setiap ulasan yang dibuat mengenai apa jua topik hendaklah dilaksanakan secara matang dan profesional. Pemuda IKS akan menapis sebarang ulasan yang tidak bernas dan tidak membina untuk menjaga nama baik laman blog ini. Terima kasih di atas kerjasama semua pengunjung.

Peti Suara


09 September 2009

15Malaysia

15Malaysia adalah satu projek filem pendek. Ianya merangkumi 15 buah filem pendek yang dihasilkan oleh 15 orang pengarah filem. Filem-filem ini bukan sahaja menceritakan isu-isu sosio-politik di Malaysia, malah menampilkan beberapa muka-muka terkenal dalam negara, termasuklah pelakon, ahli muzik dan pemimpin politik. Anda mungkin akan berasa ianya 15 buah filem pendek yang menarik dan menyuarakan kata hati rakyat Malaysia.

Sila kunjungi 15Malaysia.com dan layarinya sendiri.

Tontoni filem mereka. Perhatikan gambar-gambar mereka. Tinggalkan komen anda. Ataupun tayangkan filem anda sendiri. Dapatkan hadiah menarik. Sertai pertadingan. Temui orang mereka. Bantu mereka menyebarkan cerita. Muat turun apa yang anda suka.

Tiada sebarang caj dikenakan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan