Matlamat penubuhan laman blog ini adalah sebagai medan perkongsian dan perbincangan mengenai isu-isu semasa serta pusat saluran maklumat terkini berkenaan perkembangan pergerakan Pemuda IKS. Setiap ulasan yang dibuat mengenai apa jua topik hendaklah dilaksanakan secara matang dan profesional. Pemuda IKS akan menapis sebarang ulasan yang tidak bernas dan tidak membina untuk menjaga nama baik laman blog ini. Terima kasih di atas kerjasama semua pengunjung.

Peti Suara


01 Mei 2009

Ketua Pemuda UMNO Negeri & Exco Lantikan

“Mereka perlu menjalankan tanggungjawab dengan penuh amanah dan dedikasi bagi memastikan usaha mengembalikan sokongan orang Melayu khususnya golongan muda kepada UMNO dan Barisan Nasional menjadi kenyataan,’’ - Setiausaha Pemuda UMNO Malaysia, Megat Firdouz Tan Sri Megat Junid



Berharap mereka dapat menjalankan tanggungjawab dengan penuh dedikasi dan amanah. Selamat menyambut Hari Buruh bagi tahun 2009 kepada seluruh warga pekerja di bumi bertuah ini. Ada yang balik ke kampung halaman, ada yang pergi bercuti dan ada yang berehat di rumah. Apa pun aktiviti anda, berhati-hatilah dalam setiap perkara yang dilaksanakan. Semoga Allah s.w.t. memberkati hidup kita semua. InsyaAllah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan