Matlamat penubuhan laman blog ini adalah sebagai medan perkongsian dan perbincangan mengenai isu-isu semasa serta pusat saluran maklumat terkini berkenaan perkembangan pergerakan Pemuda IKS. Setiap ulasan yang dibuat mengenai apa jua topik hendaklah dilaksanakan secara matang dan profesional. Pemuda IKS akan menapis sebarang ulasan yang tidak bernas dan tidak membina untuk menjaga nama baik laman blog ini. Terima kasih di atas kerjasama semua pengunjung.

Peti Suara


09 Januari 2009

Wahai Saudara Islam Ku

Anak ini mencuba untuk menyelamatkan Ibunya yang dalam keadaan kritikal. Bayangkan apa yang sedang dipesan oleh Ibunya sebelum dia menghembuskan nafas terakhir.
Bagaimanakah perasaan anak ini dan apakah keadilan yang diharapkan akan membuka mata dunia?
Pejamkan mata Anda buat seketika serta bukakan hati sudah tentu kalau boleh Anda ingin menjadi seseorang yang akan bangun dan membela nasibnya.
"Ya Allah! Sebagaimana Engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada-Mu Ya Allah. Turunkanlah bantuan-Mu kali ini kepada orang orang Islam di Palestin, hancurkanlah rejim zionis. Amin."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan