Matlamat penubuhan laman blog ini adalah sebagai medan perkongsian dan perbincangan mengenai isu-isu semasa serta pusat saluran maklumat terkini berkenaan perkembangan pergerakan Pemuda IKS. Setiap ulasan yang dibuat mengenai apa jua topik hendaklah dilaksanakan secara matang dan profesional. Pemuda IKS akan menapis sebarang ulasan yang tidak bernas dan tidak membina untuk menjaga nama baik laman blog ini. Terima kasih di atas kerjasama semua pengunjung.

Peti Suara


02 Disember 2008

Agenda Pergerakan

Pemuda IKS akan mengadakan pra-mesyuarat pada 03/12/2008 (Rabu) pada jam 9.00 mlm bertempat di Restoran Thaqwa, Taman Bullion Mewah. Agenda pra-mesyuarat adalah membincangkan pelan tindakan dan persediaan untuk pergerakan penggal ini menjelang Mesyuarat AJK 3 Peringkat UMNO Cawangan Taman IKS.
Adalah dimaklumkan bahawa Mesyuarat AJK 3 Peringkat UMNO Cawangan Taman IKS akan diadakan pada tarikh 05/12/2008 (Jumaat) jam 9.00 mlm bertempat di Dewan Taman IKS. Diminta Setiausaha Wanita dan Pergerakan Pemuda UMNO Cawangan Taman IKS supaya memaklumkan kepada AJK masing-masing. Kehadiran anda semua adalah diwajibkan.

6 ulasan:

  1. semoga mier dan wan yg akn melangsungkan pernikahan pada 12 dis ni dan majlis perkahwinannya pada 18 serta 20 dis kami pemuda iks mendoakan beliau bersama pasangannya akn berkekalan abadi ke anak cucu.

    BalasPadam
  2. pada semua ajk pemuda dan jentera pemuda iks harap dapat semua kte berkumpul untuk menjayakan program cawangan iks yg pertama untuk thn 08 ke 011 yg diketua oleh bos kte saudara ramlan salleh sehingga selesai kerna kte adalah tulang belakang kekuatan cwangan iks.saya ketua pemuda mengharapkan sangat kte dapat memberi kerjasame seperti sebelum ni.

    BalasPadam
  3. Salam perjuangan,

    Terima kasih kepada limbiskuttkp di atas luahan saudara kepada bakal pasangan suami isteri dalam Pemuda IKS. Harap biarlah hubungan mereka hingga ke akhir hayat. Kita tak mahu hingga ke anak cucu sahaja. Hehe.

    BalasPadam
  4. jgn gadaikan maruah rakan2 hanya untuk menjaga kepentingan ssorang....jika mahu bersatu,peliharalah kehormatan dan barisan g sedia ada bg menjamin kesinambungan pergerakan..

    BalasPadam
  5. Salam Perjuangan,

    Di kesempatan ini saya ingin menjemput saudara saudari yang telah mendapat kad jemputan ataupun tidak tetapi dijemput secara mulut atau melalui sms untuk menghadirkan diri ke majlis perkahwinan saya seperti yang tercatit di laman utama.
    Doakan saya bahagia dan dimurahkan rezeki. Amin.

    BalasPadam
  6. mau lwn one by one @ lwn rami2...ktorng buat lu orng tiru jer ker...lu org x der idea ker...lu org x der otak ker... mcm mner nk krjasama kalo dh tikam blkang...jgn main2 sama kite...kite orng ader otak pnya...ktorng mau lu orng ikut kite nyer otak...bkn curi idea ktorng

    BalasPadam