Matlamat penubuhan laman blog ini adalah sebagai medan perkongsian dan perbincangan mengenai isu-isu semasa serta pusat saluran maklumat terkini berkenaan perkembangan pergerakan Pemuda IKS. Setiap ulasan yang dibuat mengenai apa jua topik hendaklah dilaksanakan secara matang dan profesional. Pemuda IKS akan menapis sebarang ulasan yang tidak bernas dan tidak membina untuk menjaga nama baik laman blog ini. Terima kasih di atas kerjasama semua pengunjung.

Peti Suara


08 Oktober 2008

Agenda Pergerakan

Majlis sambutan Hari Raya Aidilfitri 1429H akan diadakan pada 18/10/2008 di bengkel kereta Fakhrulzaman Auto. Dijemput semua ahli Pergerakan Pemuda UMNO Cawangan Taman IKS dan pelanggan-pelanggan bengkel untuk memeriahkan majlis. Majlis dijadualkan bermula pada pukul 8.30 mlm.
Persidangan Perwakilan Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Batu WP akan diadakan pada 19/10/2008 pada pukul 8.30 pagi bertempat di Dewan Kuala Lumpur, PWTC. Dijemput semua AJK Pergerakan Pemuda UMNO Cawangan Taman IKS untuk hadir ke sana sebagai pemerhati serta memberi sokongan di majlis tersebut.
Sekian, terima kasih. Apa jua perubahan akan diberitahu kelak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan