Matlamat penubuhan laman blog ini adalah sebagai medan perkongsian dan perbincangan mengenai isu-isu semasa serta pusat saluran maklumat terkini berkenaan perkembangan pergerakan Pemuda IKS. Setiap ulasan yang dibuat mengenai apa jua topik hendaklah dilaksanakan secara matang dan profesional. Pemuda IKS akan menapis sebarang ulasan yang tidak bernas dan tidak membina untuk menjaga nama baik laman blog ini. Terima kasih di atas kerjasama semua pengunjung.

Peti Suara


09 Februari 2010

Tahniah Kepada Menteri Besar Perak Yang Sah!

Assalamualaikum & Salam Perjuangan!

Ucapan syukur Alhamdulillah & tahniah kepada MB Perak yang sah Datuk Dr. Zambry & seluruh barisan exco kerajaan, di atas keputusan Mahkamah Persekutuan yang mengekalkan jawatan MB.

Diharap kepimpinan Datuk yang mewakili kerajaan Barisan Nasional akan terus membawa perubahan & kemakmuran khususnya kepada rakyat negeri Perak.

Ingatlah bahawa kuasa itu adalah amanah & tanggungjawab yang sangat berat akan tetapi, pengorbanan, keikhlasan dan kerjasama mampu merubahnya menjadi mudah.

Akhir kata sekali lagi kami mengucapkan tahniah & selamat maju jaya!

Assalamualaikum.

4 ulasan:

  1. Salam. Kahwin lari bawa janda orang ke Thailand memang sah. Tapi..... apa moral of the storey???

    BalasPadam
  2. inilah senario politik baru negara,,,

    selepas nie kite mengundi
    di mahkamah jer

    BalasPadam
  3. Kepada kedua-dua pengecut tanpa nama..

    Dah memang jadi perangai puak pembangang. Kalau apa - apa sahaja keputusan yang tidak memihak kepada korang dengan mudah dan angkuh korang menuduh semuanya konspirasi & rancangan jahat pihak kerajaan. Tetapi kalau ianya sebaliknya,semuanya bagus & bermacam - macam kata manis diucapkan!

    Memang perangai jenis x bersyukur! Celako! celako!celako!

    BalasPadam
  4. Ko bagitau je sape yang bawak lari janda tu kan senang!!! x yah nak cover2..untung2 boleh tau gak.

    BalasPadam