Matlamat penubuhan laman blog ini adalah sebagai medan perkongsian dan perbincangan mengenai isu-isu semasa serta pusat saluran maklumat terkini berkenaan perkembangan pergerakan Pemuda IKS. Setiap ulasan yang dibuat mengenai apa jua topik hendaklah dilaksanakan secara matang dan profesional. Pemuda IKS akan menapis sebarang ulasan yang tidak bernas dan tidak membina untuk menjaga nama baik laman blog ini. Terima kasih di atas kerjasama semua pengunjung.

Peti Suara


09 Ogos 2009

Anwar PENGKHIANAT Bangsa Melayu

Tarikh: 10 Ogos 2009 (Isnin)
Masa: 11.00 pagi
Tempat: Menara Dato' Onn, PWTC

Satu perhimpunan menyokong kenyataan Tan Sri Muhyiddin Yassin akan diadakan seperti butiran di atas. Semua dijemput hadir menyertai. Tolong sebarkan dan turun seberapa ramai mungkin.

3 ulasan:

  1. ADUKA PENDEKAR10 Ogos, 2009

    Ya, memang benar Anwar Ibrahim seorang pengkhianat. Anwar pengkhianat UMNO !

    Anwar menjadi pengkhianat kepada UMNO kerana beliau membawa rakyat ke jalanan untuk menentang kezaliman!

    Anwar menjadi pengkhianat kepada UMNO kerana beliau berjaya menyedarkan orang-orang melayu betapa UMNO itu perompak khazanah negara dan penjual maruah bangsa!

    Anwar menjadi pengkhianat kepada UMNO kerana beliau berani menentang Mahathir sedangkan beliau masih mempunyai pilihan untuk menyusur arus perdana yang penuh kepincangan dan rasuah!

    Anwar menjadi pengkhianat kepada UMNO kerana beliau membongkar pelbagai rahsia pemimpin UMNO yang selama ini menyonglap hak milik rakyat.

    Anwar menjadi pengkhianat kepada UMNO kerana beliau membawa satu revolusi terhadap pemikiran bangsa melayu bahawa orang melayu takkan hilang di dunia walaupun tanpa UMNO.

    Anwar menjadi pengkhianat kepada UMNO kerana beliau sanggup menongkah arus sewaktu menjadi orang nombor dua negara demi menjaga kepentingan rakyat maka beliau ditendang dan diaibkan!

    Anwar menjadi pengkhianat kepada UMNO kerana beliau sanggup dipenjara dan di ISAkan demi usahanya membanteras rasuah oleh kepimpinan utama UMNO!

    Anwar menjadi pengkhianat kepada UMNO kerana beliau bakal memulangkan harta rakyat yang telah menjadi mahligai-mahligai serta kekayaan pemimpin UMNO yang diluar batasan akal.

    Anwar menjadi pengkhianat kepada UMNO kerana beliau akan mengheret pembunuh-pembunuh rakyat Malaysia yang disembunyikan oleh gerombolan UMNO.

    Anwar menjadi pengkhianat kepada UMNO kerana beliau seorang bekas Timbalan Perdana Menteri yang menghalang ramai pemimpin UMNO mencekik rakyat dengan projek-projek bersulam rasuah yang akhirnya merugikan harta kerajaan yang juga hak milik rakyat.

    Anwar menjadi pengkhianat kepada UMNO kerana beliau berjaya menyatukan parti-parti pembangkang di bawah satu bumbung yang kukuh.

    Anwar menjadi pengkhianat kepada UMNO kerana beliau berjaya menyedarkan bangsa Malaysia betapa kita harus bersatu menumbangkan UMNO yang penuh kezaliman dan penyalahgunaan kuasa.

    Anwar menjadi pengkhianat kepada UMNO kerana beliau mengorbankan usia emas beliau untuk berjuang bersama rakyat, berjuang demi kepentingan rakyat.

    Anwar memang seorang pengkhianat, tetapi pengkhianatan beliau membawa seribu manfaat terhadap rakyat bawahan supaya bangkit menuntut keadilan demi sebuah negara yang mementingkan kebajikan rakyat.

    Kesedaran tahun 1998 dan sub-klimexnya pada 2008 diterjemah dari pengkhianatan Anwar Ibrahim terhadap rejim UMNO. Ayuh bangkit menentang kezaliman ! Ayuh heret pemimpin rasuah ke medan pengadilan! Pengkhianatan yang membawa rahmat, yang menyedarkan umat!

    Anwar Ibrahim, si pengkhianat UMNO!"

    BalasPadam
  2. Ir.MIM NUSANTARA10 Ogos, 2009

    TUJUAN ASAL AKTA KESELAMATN DALAM NEGERI(ISA) ADALAH BAGUS PADA TAHUN 1945-1960 UNTUK MEMBENDUNG KEMARAAN KOMUNIS PADA MASA ITU...
    KEMUDIAN PADA TEMPOH 1961-70AN UNTUK MENSTABILKAN SISTEM PEMERINTAHAN...
    TEMPOH 1970-1990AN UNTUK LEBIH MENGUKUHKAN EKONOMI NEGARA,TETAPI KITA DAPATI MUNGKIN ADA
    SALAHGUNA YANG TAK SEPATUTNYA...
    BAGI TAHUN2 2000AN,ERA MILLINIUM I.S.A.,
    DILIHAT PERLU UNTUK MEMBENDUNG KEGANASAN
    TERRORISM ATAU PUAK2 PELAMPAU SAPERTI RED ARMY,
    MAOIST,ETA,ELAM DSB...TETAPI JANGANLAH DIGUNAKAN UNTUK MELANYAK LAWAN POLITIK..!!!

    This was what Anwar said about the ISA on 24 May 1994 when he was Deputy Prime Minister while officiating a "Mesyuarat Agung Antarabangsa ke 27, Majlis Ekonomi Lembangan Pasifik (PBEC)" in Kuala Lumpur, Anwar Ibrahim said:

    “Walaupun keadaan dalam negara sekarang adalah baik, namun tidak dapat dinafikan kemungkinan berlakunya ketegangan. Dalam keadaan seperti itu kebijaksanaan untuk mempertahankan ISA adalah perlu demi keamanan negara. Adalah tidak wajar untuk menghapuskan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) yang terbukti berkesan membawa keamanan dan kemakmuran di negara ini.”


    On 28th Oktober 1987, Anwar's statement when he was Education Minister on the arrest under ISA of both BN and Opposition members during Operation Lallang:

    “The goverment’s decision to ban all public rallies showed that it placed national security above the aspirations of certain politicians and political parties…..The government’s actions were carefully planned and placed priority on national interest not that of any particular group. There can be no compromise on national security in a multiracial country like ours.”

    Fast forward to 1st August 2009, this is what Anwar Ibrahim defacto Opposition Leader and wannabe PM said in the anti ISA demonstration:

    “We gather today to fight a cruel law under a cruel administration..”

    I.S.A. MASIH DIPERLUKAN SKRG,2009-2020,UNTUK
    MEMBENTERAS PUAK2 PELAMPAU,EXTREMIST&CHAUVINIST!!

    BalasPadam
  3. emperor han10 Ogos, 2009

    Salam Perjuangan!

    Saya masih melabelkan Anuwar sebagai PENGKHIANAT dan meletakkan perjuangan badut - badut ni sebagai SAMPAH!

    Terima Kasih

    BalasPadam