Matlamat penubuhan laman blog ini adalah sebagai medan perkongsian dan perbincangan mengenai isu-isu semasa serta pusat saluran maklumat terkini berkenaan perkembangan pergerakan Pemuda IKS. Setiap ulasan yang dibuat mengenai apa jua topik hendaklah dilaksanakan secara matang dan profesional. Pemuda IKS akan menapis sebarang ulasan yang tidak bernas dan tidak membina untuk menjaga nama baik laman blog ini. Terima kasih di atas kerjasama semua pengunjung.

Peti Suara


07 Julai 2009

Agenda Pergerakan

Mesyuarat Pertama Biro Sukan Pergerakan Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan

Tarikh: 06 Julai 2009 (Isnin)
Masa: 9.00 malam
Tempat: Pejabat Pergerakan Pemuda UMNO Setiawangsa

Ketua Pemuda IKS, Saudara Fakhrulzaman Fadzil telah menghadiri mesyuarat ini di atas kelolaan Saudara Shamsul Jamaludin, Penolong Setiausaha Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Setiawangsa. Turut mengelolakan mesyuarat ini adalah Saudara Azmi Badarudin, Pengerusi Biro Sukan Pergerakan Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan merangkap Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Setiawangsa.

Sesi Menonton Filem Transformers: Revenge of the Fallen

Tarikh: 08 Julai 2009 (Rabu)
Masa: 9.00 malam
Tempat: Tanjung Golden Village, Suria KLCC

Walaupun agak "lambat", Pemuda IKS tetap tidak melepaskan peluang untuk menonton filem penuh aksi ini. Selain berhibur, aktiviti ini dapat mengeratkan pertalian saudara serta mengurangkan tekanan kerja seharian. Terima kasih diucapkan kepada Ketua Pemuda IKS, Saudara Fakhrulzaman Fadzil kerana bersusah payah mengelolakan aktiviti sosial ini.

Majlis Aqiqah Farisya Norinsyira binti Mohd Zulfadli

Tarikh: 11 Julai 2009 (Sabtu)
Masa: 8.00 malam
Tempat: Dewan Komuniti Taman IKS

Majlis Aqiqah anak kepada Saudara Zulfadli Amiruddin, Timbalan Pengerusi Biro Penerangan Pemuda IKS akan diadakan pada hari Sabtu ini. Isteri beliau selamat melahirkan anak perempuan pada 16 Mei 2009 yang lalu. Seluruh warga UMNO Cawangan Taman IKS dijemput hadir bagi memeriahkan lagi majlis ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan