Matlamat penubuhan laman blog ini adalah sebagai medan perkongsian dan perbincangan mengenai isu-isu semasa serta pusat saluran maklumat terkini berkenaan perkembangan pergerakan Pemuda IKS. Setiap ulasan yang dibuat mengenai apa jua topik hendaklah dilaksanakan secara matang dan profesional. Pemuda IKS akan menapis sebarang ulasan yang tidak bernas dan tidak membina untuk menjaga nama baik laman blog ini. Terima kasih di atas kerjasama semua pengunjung.

Peti Suara


08 Jun 2009

Agenda Pergerakan

Persidangan Tahunan UMNO Cawangan Taman IKS

Tarikh: 14 Jun 2009 (Ahad)
Masa: 2.00 petang
Tempat: Dewan Komuniti Taman IKS

Persidangan ini akan membentangkan agenda UMNO Cawangan Taman IKS bagi tahun 2008. Selain itu, ia juga turut membincangkan usul-usul dan perancangan yang bakal dilaksanakan untuk penggal ini. Seluruh warga UMNO Cawangan Taman IKS diwajibkan hadir. Para AJK Pemuda IKS dipohon untuk memberi komitmen penuh terhadap pelaksanaan program ini.

Hari Keluarga UMNO Cawangan Taman IKS

Tarikh: 20 - 21 Jun 2009 (Sabtu & Ahad)
Masa: 10.00 pagi
Tempat: Pengkalan Balak, Melaka

Sambutan Hari Keluarga UMNO Cawangan Taman IKS pada tahun ini akan diadakan di Melaka. Terima kasih kepada Ketua UMNO Cawangan Taman IKS, Kekanda Ramlan Salleh di atas segala ikhtiar dan usaha untuk menjayakan program ini. Seluruh warga UMNO Cawangan Taman IKS dijemput hadir bagi memeriahkan lagi program ini yang diselit dengan pelbagai aktiviti menarik.

1 ulasan:

  1. Tanpa Nama14 Jun, 2009

    Salam perjuangan,
    apakah pendapat UMNO IKS tentang kempen Satu Sekolah Untuk Semua?

    ~OnDaStreet

    BalasPadam