Matlamat penubuhan laman blog ini adalah sebagai medan perkongsian dan perbincangan mengenai isu-isu semasa serta pusat saluran maklumat terkini berkenaan perkembangan pergerakan Pemuda IKS. Setiap ulasan yang dibuat mengenai apa jua topik hendaklah dilaksanakan secara matang dan profesional. Pemuda IKS akan menapis sebarang ulasan yang tidak bernas dan tidak membina untuk menjaga nama baik laman blog ini. Terima kasih di atas kerjasama semua pengunjung.

Peti Suara


10 April 2009

Kenduri Kahwin: Nazrul Izwan bin Zainal & Nor Azren binti Hj Abu Hassan

Seluruh warga Pemuda IKS dijemput untuk menghadiri Majlis Persandingan salah seorang ahli Pemuda IKS, Nazrul Izwan bin Zainal dan pasangannya, Nor Azren binti Hj Abu Hassan yang akan diadakan pada tarikh 11 April 2009 (Sabtu) bertempat di Dewan Orang Ramai Taman Koperasi Polis Fasa 2, Kuala Lumpur. Majlis dijadualkan akan berlangsung dari pukul 12.00 tgh - 4.00 ptg.

Ketibaan pengantin bersama-sama rombongan pihak pengantin perempuan disambut meriah oleh tuan rumah. Pengantin lelaki, yang lebih dikenali dengan nama Is Che Nal kelihatan berseri-seri di samping isterinya.
Sejurus selepas ketibaan, kedua mempelai disandingkan di atas pelamin yang dihias cantik oleh pihak tuan rumah.
Selepas selesai sahaja upacara merenjis, pengantin dijemput untuk upacara makan beradab di meja khas buat mereka.
Di antara tetamu yang hadir adalah (dari kiri) Ketua UMNO Bahagian Batu - Yahya Mat Ghani, Timbalannya - Ramlan Salleh, Penyimpan Kira-kira - Abang Yeop dan Timbalan Pengerusi Tetap Pemuda UMNO Bahagian Batu - Saudara Abu Bakar Ithnin.
Turut hadir bagi memeriahkan majlis adalah Ketua Pemuda IKS - Saudara Fakhrulzaman dan Setiausahanya - Saudara Faeizal Dzaidi bersama-sama rombongan Pemuda IKS.
Tidak ketinggalan juga, Naib Ketua Pemuda IKS - Saudara Ali Imran Hassan.
Yang bersebelah dengan Faeizal tu adalah Ali Polis dan Naib Ketua Pemuda TKP2 - Saudara Shaifudin.
Ramai juga rakan-rakan Pemuda IKS yang hadir - Atim, Acat, Ali Fitri dan Fizam.
Yang tengah bercakap guna telefon itu adalah adik kepada pengantin lelaki, merangkap pengapitnya.
Yang ditengah-tengah gambar nih (baju coklat), adalah rakan karib pengantin lelaki - Ajid.
Kelihatan Pengerusi Biro Belia, Sukan & Rekreasi - Saudara Norzaman Ismail membisikkan sesuatu kepada Saudara Faeizal.
Yang kat bawah nie pulak, di antara ahli Pemuda IKS, dari kiri - Atim, TakTauName ngan Joy.
Yang pandang kamera - Fizam (kanan). Yang tak pandang kamera - Acat ngan Zaimi (kiri). Yang tengah-tengah tu bini Angah ngan dua anaknya.
Start dari seluar belang (heheheh...) - Atim. Baju hijau - GG. Baju hitam depan skali - Mie. Baju hitam putih (kanan sekali) - Bell.
Yang posing time tengah baca doa kat bawah nih (dari kiri) - Joy, Nuzul, Ntah, Atim ngan Ntah.
Si baju hijau yang sedang basuh pinggan kat bawah nih, Apis.
Bawah ni pulak, GG (baju hijau) ngan kawan dia. Yang sebelah kanan tuh, Mie.
Pastu, dari kiri - Achik, Faiz Jaafar dan Ketua Wanita KBC.
Pada malam ini, 10 April 2009 (Jumaat), Pemuda IKS akan berada di Pusat Komuniti Taman Koperasi Polis Fasa 2 untuk program Klinik Badminton bermula pada pukul 10.00 mlm - 12.00 mlm. Pengerusi Biro Belia, Sukan & Rekreasi Pemuda IKS, Saudara Norzaman Ismail mengalu-alukan kehadiran para ahli Pemuda IKS untuk menjayakan program ini.

1 ulasan:

  1. Tahniah kepada saudara Is Che Nal dan pasangan. Kami sentiasa doakan masjid yang dibina ini kekal hingga ke ahkir hayat..

    BalasPadam