Matlamat penubuhan laman blog ini adalah sebagai medan perkongsian dan perbincangan mengenai isu-isu semasa serta pusat saluran maklumat terkini berkenaan perkembangan pergerakan Pemuda IKS. Setiap ulasan yang dibuat mengenai apa jua topik hendaklah dilaksanakan secara matang dan profesional. Pemuda IKS akan menapis sebarang ulasan yang tidak bernas dan tidak membina untuk menjaga nama baik laman blog ini. Terima kasih di atas kerjasama semua pengunjung.

Peti Suara


15 September 2009

Kenyataan Perwakilan MIC - Satu Tindakan Yang Bodoh & Biadap

Salam Perjuangan!!!

Kenyataan hendak mengkalungkan selipar yang telah dikeluarkan oleh perwakilan MIC pada mesyuarat agung yang lalu terhadap YAB Tun Dr Mahathir Bin Muhammad menunjukkan kebodohan & bersifat kurang ajar.

Kadang - kadang penulis berasa hairan, kenapa UMNO terlalu menghormati parti - parti komponen yang lain sedangkan mereka tidak ambil pusing & sama sekali tidak menghormati apabila mengeluarkan kenyataan - kenyatan yang mengguris perasan orang lain.

Selain itu, dalam kes demonstrasi kepala lembu, mengapa perlu menjaga hati sedangkan sudah terang - terangan kes itu perlu diselesaikan oleh geng - geng yang pandai tabur janji/buat apa sahaja asalkan menang tapi tak reti apa pun yang sebenarnya untuk diselesaikan.. lagi satu biar kan penduduk di situ tahu & faham sekiranya nak pilih pemimpin, biarlah orang yang hendak dipilih itu mempunyai otak & akal..bukannya setakat ada mulut macam pembesar suara!

Perumpamaan rakyat sekarang sudah pandai menilai, sebenarnya perlu ditukarkan kepada rakyat sekarang semakin bodoh dalam membuat penilaian kepimpinan. Propaganda - propaganda pakatan rakyat adalah mainan semata - mata.

Dalam Harakah hari ini kepimpinan PAS menyeru SPR agar menghormati hak undi pos. Inilah kesan akibat daripada penggunaan otak & akal yang minimum. Apabila keputusan tidak memihak kepada mereka, maka SPR & kerajaan dituduh terlibat, kafir, laknat dan lain - lain. Akan tetapi sekiranya keadaan sebaliknya, SPR telus dan berhemah

Emperor Han - 15/09/2009

Tiada ulasan:

Catat Ulasan