Matlamat penubuhan laman blog ini adalah sebagai medan perkongsian dan perbincangan mengenai isu-isu semasa serta pusat saluran maklumat terkini berkenaan perkembangan pergerakan Pemuda IKS. Setiap ulasan yang dibuat mengenai apa jua topik hendaklah dilaksanakan secara matang dan profesional. Pemuda IKS akan menapis sebarang ulasan yang tidak bernas dan tidak membina untuk menjaga nama baik laman blog ini. Terima kasih di atas kerjasama semua pengunjung.

Peti Suara


16 Februari 2009

Agenda Pergerakan: Himpunan Menjunjung Setia

Satu perhimpunan akan diadakan bertujuan menunjukkan taat setia rakyat kepada Raja-raja Melayu. Perhimpunan anjuran Pemuda BN dan NGO ini juga menampakkan usaha membantah tindakan segelintir rakyat Malaysia yang tidak akur dengan titah Baginda dan ada juga yang bertindak "menyerang" baginda dengan memfailkan saman.
Tarikh: 19 Februari 2009
Masa: 8.00 malam
Tempat: Dewan Merdeka, PWTC
Seluruh ahli Pemuda IKS dijemput hadir untuk memberi sokongan kepada perhimpunan ini. Sila berkumpul di Restoran Thaqwa sebelum pukul 7.00 petang. Sila berpakaian lengkap seorang Pemuda, selamat berjuang!

2 ulasan:

  1. jadi, yang mana boleh mai tu, mailah. Raja mesti ditaati.

    BalasPadam
  2. Diharap pada semua kawan kawan IKS sila kita berkumpul dan menyertai program ini. Ini bagi menunjukkan kita sebagai bangsa melayu sepakat dan kita adalah tuan yang kepada tanah ini dan ianya diketuai oleh Sultan dan Raja Raja Melayu.

    BalasPadam