Matlamat penubuhan laman blog ini adalah sebagai medan perkongsian dan perbincangan mengenai isu-isu semasa serta pusat saluran maklumat terkini berkenaan perkembangan pergerakan Pemuda IKS. Setiap ulasan yang dibuat mengenai apa jua topik hendaklah dilaksanakan secara matang dan profesional. Pemuda IKS akan menapis sebarang ulasan yang tidak bernas dan tidak membina untuk menjaga nama baik laman blog ini. Terima kasih di atas kerjasama semua pengunjung.

Peti Suara


13 Oktober 2008

Pencalonan Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia

Setakat ini, pada persidangan perwakilan di peringkat bahagian, Wilayah Persekutuan, baru satu bahagian yang telah pun mencalonkan Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia. Bahagian-bahagian dalam Wilayah Persekutuan yang lain masih menanti tarikh pemilihan masing-masing.
Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Setiawangsa telah mencalonkan Datuk Mukhriz Mahathir dalam persidangan perwakilan pada 12/10/08 sebagai Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia. Saudara Azmi Badarudin, penyandang Naib Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Setiawangsa telah dipilih sebagai Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Setiawangsa.
Bagaimana pula dengan pencalonan dari bahagian-bahagian yang lain khususnya Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Batu? Kita berharap pucuk pimpinan yang dipengaruhi akar umbi akan mencalonkan calon Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia yang terbaik setelah diteliti setiap usul, pembaharuan dan dan ideologi yang akan dibawa oleh beliau.
Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Batu juga tentu tidak sabar menanti tarikh persidangan perwakilan yang akan menjelang pada hari Ahad ini, 19/10/08. Siapa bakal menerajui kita? Saudara Azniee ataupun saudara Amir? Marilah kita bersama-sama, khususnya Pergerakan Pemuda UMNO Cawangan Taman IKS hadir sebagai pemerhati supaya kita dapat memberi sokongan pada majlis tersebut serta memperoleh pengalaman yang mampu mendewasakan kita semua.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan