Matlamat penubuhan laman blog ini adalah sebagai medan perkongsian dan perbincangan mengenai isu-isu semasa serta pusat saluran maklumat terkini berkenaan perkembangan pergerakan Pemuda IKS. Setiap ulasan yang dibuat mengenai apa jua topik hendaklah dilaksanakan secara matang dan profesional. Pemuda IKS akan menapis sebarang ulasan yang tidak bernas dan tidak membina untuk menjaga nama baik laman blog ini. Terima kasih di atas kerjasama semua pengunjung.

Peti Suara


05 September 2009

YBKJ is coming to town!

Tarikh: 12 September 2009 (Sabtu)
Masa: 7.00 malam
Tempat: Pusat Kegiatan Masyarakat KEMAS Kampung Batu

Majlis Berbuka Puasa ini adalah anjuran Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Segambut yang diketuai oleh Saudara Mahadhir Sulaiman. Pemuda IKS berterima kasih kepada beliau kerana menjemput YB Khairy Jamaluddin ke majlis ini. Tambahan pula, majlis ini diadakan di kawasan Parlimen Batu.

Ini adalah kunjungan pertama YB Khairy Jamaluddin ke kawasan Parlimen dalam Wilayah Persekutuan untuk bulan Ramadhan. Kepada Pemuda UMNO yang anti-KJ, inilah peluang untuk mengenali KP UMNO Malaysia. Jangan kata "pemimpin tak turun jumpa akar umbi", sedangkan kita yang sebenarnya menyombong diri. Berilah beliau peluang dan ruang untuk berkhidmat demi Agama, Bangsa dan Negara.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan