Matlamat penubuhan laman blog ini adalah sebagai medan perkongsian dan perbincangan mengenai isu-isu semasa serta pusat saluran maklumat terkini berkenaan perkembangan pergerakan Pemuda IKS. Setiap ulasan yang dibuat mengenai apa jua topik hendaklah dilaksanakan secara matang dan profesional. Pemuda IKS akan menapis sebarang ulasan yang tidak bernas dan tidak membina untuk menjaga nama baik laman blog ini. Terima kasih di atas kerjasama semua pengunjung.

Peti Suara


17 Mei 2009

Majlis Perasmian Berkelompok Persidangan Cawangan-cawangan UMNO Bahagian Batu 2009

Tarikh: 17 Mei 2009 (Ahad)
Masa: 8.30 malam
Tempat: Pusat Kegiatan Masyarakat KEMAS, Kampung Batu Muda, Kuala Lumpur

Setiap cawangan dikehendaki menghantar wakil seramai 15 orang. Pemuda IKS dikehendaki berkumpul di Restoran Thaqwa pada jam 8.00 malam sebelum bertolak ke lokasi majlis. Sila beri komitmen penuh terhadap perlaksanaan majlis seperti ini.



3 ulasan:

  1. Seronok dapat lihat masyarakat melayu yang datang memberi sokongan pada Dato' Ketua Bahagian dan bos kita Saudara Ramlan Salleh. Kami mengharapkan lebih ramai penyertaan seluruh BATU.

    BalasPadam
  2. Tahniah kepada saudara Angah (Zulfadli) kerana menerima cahaya mata yang ketiga (perempuan lagi). Nak buat macam mana angah rezeki dari ALLAH. Dengar khabar angah dirisik oleh salah satu biro Pemuda Wilayah, tahniah lagi ingat kita sentiasa belajar. Semoga pengalaman yang dapat dan berkat usaha yang telah disumbang memberi manfaat kepada masyarakat.

    BalasPadam
  3. Fakhrul, yang kat atas nie bukan gambar ke?
    Hehehe...

    BalasPadam