Matlamat penubuhan laman blog ini adalah sebagai medan perkongsian dan perbincangan mengenai isu-isu semasa serta pusat saluran maklumat terkini berkenaan perkembangan pergerakan Pemuda IKS. Setiap ulasan yang dibuat mengenai apa jua topik hendaklah dilaksanakan secara matang dan profesional. Pemuda IKS akan menapis sebarang ulasan yang tidak bernas dan tidak membina untuk menjaga nama baik laman blog ini. Terima kasih di atas kerjasama semua pengunjung.

Peti Suara


29 April 2009

Program Hujung Minggu Pemuda IKS

Liga Sukan Komuniti 2009 Parlimen Batu

Tarikh: 25 April 2009 (Sabtu)
Masa: 8.30 pagi
Tempat: Padang Bolasepak DBKL Kampung Batu Muda Tambahan

Liga sukan yang dianjurkan oleh Jabatan Belia & Sukan Kuala Lumpur disertai oleh pasukan-pasukan dari sekitar Parlimen Batu. Pemuda IKS menghantar tiga pasukan - Bola Sepak: Remaja IKS, Belia IKS dan Futsal Bawah 12 Tahun: Belia Muda IKS. Remaja IKS tewas di peringkat suku akhir, Belia IKS tewas di peringkat kumpulan dan Belia Muda IKS tewas di peringkat separuh akhir.

Program Gaya Hidup Sihat

Tarikh: 26 April 2009 (Ahad)
Masa: 7.30 pagi - 6.00 petang
Tempat: Padang Kolej UNIKOP

Program anjuran Jabatan Kesihatan DBKL dan Persatuan Penduduk Taman Koperasi Polis Fasa 2 ini telah dirasmikan oleh Menteri Wilayah Persekutuan, YB Datuk Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin.

Pelbagai acara sukaneka, pertandingan dan perkhidmatan diadakan sepanjang program dijalankan. Program ini turut mendapat sambutan daripada Kelab PROSTAR KL, Kolej UNIKOP, Persatuan Penjaja & Peniaga Kecil Bandar Baru Sentul, Rakan Muda dan Pertubuhan Belia 4B.


Pemuda IKS telah menghantar pasukan IKS HeavyDuty A dan HeavyDuty B untuk acara tarik tali dan menang tempat pertama dan kedua. No wonder lah boleh menang, tengok lah saiz masing-masing besar mane. Memang takde chance lah team lain.

1 ulasan:

  1. Sukan, sukan juga syariat tetap diutama aurat perlu dipelihara demi Islam tercinta............

    BalasPadam