Matlamat penubuhan laman blog ini adalah sebagai medan perkongsian dan perbincangan mengenai isu-isu semasa serta pusat saluran maklumat terkini berkenaan perkembangan pergerakan Pemuda IKS. Setiap ulasan yang dibuat mengenai apa jua topik hendaklah dilaksanakan secara matang dan profesional. Pemuda IKS akan menapis sebarang ulasan yang tidak bernas dan tidak membina untuk menjaga nama baik laman blog ini. Terima kasih di atas kerjasama semua pengunjung.

Peti Suara


11 April 2009

Kompang EZHAR Taman Koperasi Polis Fasa 2

Persatuan Silat Seni EZHAR Suci / Setia Hati dan Kompang Taman Koperasi Polis Fasa 2 telah ditubuhkan seawal tahun 1993. Kini persatuan ini giat membuat persembahan di majlis-majlis rasmi. Penyertaan dari golongan remaja amat menggalakkan. Selain mengasah kemahiran bermain kompang, ahlinya turut didedahkan dengan sejarah penubuhan, pengetahuan tentang seni silat dan semangat berpasukan. Untuk maklumat lanjut, sila hubungi Pengerusi, Saudara Wan Amizulkhidi di talian +60129749450.




1 ulasan:

  1. Tanpa Nama25 Mei, 2009

    Kepada Blogger minta tolong......
    lain kali minta kebenaran untuk add kat sini....
    kita orang tak mau persatuan ini di politik kan.
    walaupun majority ahli persatuan ini orang politik. EZHAR hidup sendiri kami NGO.... Kami tak mau punca pencarian kami kena block kerna disebabkan add di laman politik.... sorry bro!!!

    BalasPadam