Matlamat penubuhan laman blog ini adalah sebagai medan perkongsian dan perbincangan mengenai isu-isu semasa serta pusat saluran maklumat terkini berkenaan perkembangan pergerakan Pemuda IKS. Setiap ulasan yang dibuat mengenai apa jua topik hendaklah dilaksanakan secara matang dan profesional. Pemuda IKS akan menapis sebarang ulasan yang tidak bernas dan tidak membina untuk menjaga nama baik laman blog ini. Terima kasih di atas kerjasama semua pengunjung.

Peti Suara


28 November 2008

Agenda Pergerakan

Salam takziah buat Saudara Mohd Azwan Abdul Rahman (Gapa) di atas pemergian ayahandanya ke Rahmatullah pada pukul 6.20 ptg tanggal 24/11/2008 di Desa Anggerik, Bandar Baru Nilai. Jenazah dikebumikan pada keesokan paginya di Tanah Perkuburan Islam Taman Selasih Fasa 2, Kuala Lumpur. Semoga roh Allahyarham dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama orang-orang yang soleh. Al-Fatihah.
Pemuda IKS telah mengadakan mesyuarat AJK yang pertama untuk penggal ini pada 28/11/2008 bertempat di Dewan Pergerakan Pemuda UMNO Cawangan Taman IKS. Mesyuarat yang bermula pada pukul 9.00 mlm beragendakan majlis penyerahan surat perlantikan pegawai-pegawai, penubuhan biro-biro dan perlantikan pengerusinya serta membincangkan pelan tindakan Pemuda IKS untuk penggal ini. Biro berserta Pengerusinya yang telah ditubuhkan adalah seperti berikut:
1. Biro Politik, Saudara Fakhrulzaman Fadzil
2. Biro Penerangan, Saudara Shafril Yizmier
3. Biro Ekonomi, Saudara Hamizan Abu Samah
4. Biro Belia, Sukan & Rekreasi, Saudara Norzaman Ismail
5. Biro Agama, Kebajikan & Pembangunan Insan, Saudara Khairul Faizi Ramli
6. Biro Pendidikan & Latihan, Saudara Shahir Omar
Pemuda IKS turut menyampaikan hasil kutipan derma kilat untuk keluarga Allahyarham. Mesyuarat ditangguhkan pada pukul 11.45 mlm dan disusuli dengan sedikit jamuan ringan.

1 ulasan:

  1. Salam IKS,

    Al-Fatihah untuk ayahanda saudara Mohd Rizwan, dan salam takziah untuk mereka sekeluarga.

    Looking ofrward for your next entry.

    Wassalam.

    BalasPadam