Matlamat penubuhan laman blog ini adalah sebagai medan perkongsian dan perbincangan mengenai isu-isu semasa serta pusat saluran maklumat terkini berkenaan perkembangan pergerakan Pemuda IKS. Setiap ulasan yang dibuat mengenai apa jua topik hendaklah dilaksanakan secara matang dan profesional. Pemuda IKS akan menapis sebarang ulasan yang tidak bernas dan tidak membina untuk menjaga nama baik laman blog ini. Terima kasih di atas kerjasama semua pengunjung.

Peti Suara


28 Oktober 2008

Kami Sokong Perjuangan Abas & Ramlan!

Kekuatan di UMNO Bahagian Batu yang terlihat kala ini lebih menyebelahi kepada kepimpinan Datuk Yahya Mat Ghani (UMNO TKP2) serta gandingannya, Kekanda Ramlan Salleh (UMNO Tmn IKS) untuk merangkul kemenangan sebagai Ketua dan juga Timbalan Ketua UMNO Bahagian Batu.
Saya selaku salah seorang wakil G10 Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Batu merangkap AJK Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Batu mendoakan semoga barisan yang saya perjuangkan selama ini memperoleh kejayaan besar pada persidangan yang akan datang.
Saya juga amat berharap barisan ini tidak akan lupa pada usaha dan pengorbanan 21 cawangan dalam UMNO Bahagian Batu yang menyokong secara terang-terangan serta beberapa cawangan yang berjuang dalam diam menyokong kepimpinan Datuk Yahya Mat Ghani serta Kekanda Ramlan Salleh.
Siapa yang mengenali rapat Kekanda Ramlan Salleh sudah tentu mengerti sikap beliau terhadap perjuangan UMNO Bahagian Batu selama ini. Cara Kekanda memang tidak ubah seperti pejuang UMNO sejati yang tidak pernah kenal erti penat lelah dan sanggup melakukan apa sahaja demi mempertahankan maruah agama, bangsa dan negara.
Hari ini saya berani bercakap sebegini kerana saya sudah berjuang bersama-sama Kekanda selama dua penggal dan telah menghadapi dua musim Pilihan Raya. Selama itulah, semangat perjuangan yang kekanda tunjukkan tidak pernah mengecewakan Pemuda IKS.
Alhamdulillah, Insya-Allah barisan Datuk Yahya Mat Ghani akan menguasai UMNO Bahagian Batu menjelang tarikh persidangan nanti sekiranya tiada apa aral melintang. Kepada mereka yang tidak memahami erti dasar perjuangan, fahamilah bahawa ini bukannya satu permainan malah ini bukan juga pentas mencari kemasyhuran.
Saya bermohon sepenuh hati pada semua pengikut barisan ini agar menguatkan semangat dan cekalkan hati untuk menghadapi persidangan hari Sabtu ini. Ingatlah, undi anda amat bernilai untuk memilih calon berwibawa dan berhemah yang akan menerajui UMNO Bahagian Batu di masa hadapan. Mulai saat ini, mari kita bersama-sama berkerja keras untuk memenangi kerusi Parlimen Batu pada Pilihan Raya Umum yang akan datang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan